Spørsmål til jordmor:
hei me har no prøvd og bli gravid no i 9 mnd. eg har to barn fra før me han har ingen. dei siste mnd. no har mensen vore veldigt annaleis enn før. veldigt klumpete og kommer seinare for kvar gong. eg har og fått meir smerte ved mens og smerte i brystene begynner nesten to veker før mens. begynner og miste håpet med å bli gravid igjen. eg er 27 og han er 36. eg har og hatt ein graviditet i ein egg stokk, som dei fjernet. men blei gravid etter det. er det noko eg kan gjere, ønsker sterkt og få ein til. håper du kan hjelpe meg til å få litt håp tilbake...

Svar:
Hei! Det er ikke noen grunn til at du skal miste håpet ennå. Du sier at menstruasjonen din har blitt annerledes, det er en mulighet for at en akupunktur behandling kan hjelpe deg til å få " de gode gamle" blødningene tilbake. Kjæresten din bør også bli undersøkt. Ta kontakt med fastlegen deres så er det fort gjort å sjekke det.Dere er begge to i en flott alder til å bli foreldre. Lykke til, spør igjen om det er noe mer du lurer på.