Spørsmål til jordmor:
er sikkert teit men lurer likevel.. er 6+2 gravid og har ingen andre symptomer enn ømme pupper. er i strålende form, og det er jo supert. problemet er bare at jeg blir litt redd for at det er noe galt, alle jeg kjenner har symptomer og er mer eller mindre dårlige. hvordan kan jeg vite at alt er bra?? har fått legetime 7+2, neste mandag( tidlig pga. reise) hva skjer der så tidlig? kan jeg få noen bekreftelser der på at alt er ok? har jo ikke blødd noe, er bare redd (uten grunn) at det er dødt.. hvor stor er sjansen for det? plis svar meg, trenger å bli litt roligere:)

Svar:
Hei! Det er ingen grunn for at du skal være engstelig, og ingen spørsmål er "teite" for meg. Ha tro på dette , og så lenge du føler deg gravid så er det bra. Nyt hver dag ! Så deilig å være i topp form. Når du skal til kontroll vil de fylle ut journal og i den forbindelse ta opp div. opplysninger. Ta bt, du har med deg en morgenurinprøve som de sjekker.Evt tar de en ny graviditetstest. Bare gled det, og ha klar mange spørsmål . Lykke til!