Spørsmål til jordmor:
Jeg har den siste tiden fått ekstremt mye kviser på rumpe og rygg. Jeg syns det er ganske sjenerende, både ovenfor samboer og fysioterapeut. Har du en "vidunderkur" eller andre gode råd for dette problemet? Har du noen erfaring med Basiron? Har hørt at det kan brukes og ikke brukes? Klem

Svar:
Hei! Slik jeg kan lese meg til, så er det ikke farlig å bruke Basiron. Du skal ikke smøre det på brystet , eller der det er veldig tynn hud. Jeg pleier egentlig  ikke å anbefale solarium til gravide, men det kan hjelpe deg slik at kvisene tørker ut om du tar et par soltimer. Men ikke mer. Ikke gå med for tette klær. Luft rumpa, med å gå med skjørt uten truse. Det hjelper seg etterhvert også. God bedring!