Spørsmål til jordmor:
Hei.. har fått en hemoride etter fødselen, det er 6 mnd siden... jeg lurer bare på om man må gå til lege for og få sett på dette, eller kan man gå til noen andre? feks gynekologer eller noe?? Har ikke lyst til og gå til min mannlige lege, og jeg føler at jeg har prøvd alt nå, og den forsvinner ikke/blir bedre. Det er så vondt og d er et blodbad i do etter hvert "besøk" :/

Svar:
Hei! Ja, det er ikke noe godt å ha hemorider, og man kan jo bli redd når man ser i toalettskålen etterpå!Du kan gå til lege med det, og det er opptil deg hvem du vil gå til . Har du en jordmor så kan du be henne se på det, og gi deg råd. Det er litt tidlig  få den fjernet, side det er bare 6 mnd siden du fødte. Dersom du ikke har prøvd, så er det ofte at akupunktur behandlig er veldig effektivt, eller snakk med en homeopat.God bedring!