Spørsmål til jordmor:
var på UL idag, men fikk beskjed om at de ikke klarte å måle hode eller finne ny termin pga de trodde at det kanskje var 2 cycter inne i hode på babyen!? er det farlig ? må til UNN i tromsø omca 7-10 dager for at de skulle få se på det.. er foresten 17+4 uker på vei ca! er så redd! :'(

Svar:
Huff, ja det var ingen hyggelig beskjed å få, men det trenger ikke å være farlig.Du kan jo ringe til de personene som gjorde undersøkelsen. De bør kunne gi deg en skikkelig informasjon slik at du ikke trenger å bekymre deg unødvendig.10 dager går fort, dette vil ordne seg. Ta kontakt igjen om du trenger flere råd, eller noen å snakke med. Om du da skriver mail adressen din ( den er det bare meg som ser), så tar jeg kontakt med deg.