Spørsmål til jordmor:
Hei=) Er 27+6uker på vei, og er sykemeld med pg av bekken løsning. Når jeg går ute får jeg gansgke sterke smerter fra nedre del av magen og ca opp til navlen, er av og til bare på en av sidene og av og til på begge samtidig. Det er da og ondt når jeg trykker på magen. Er dette noe som har med bekkenløsningen å gjøre? Det er værre når jeg går ute, en feks inne på et senter. Det er masse is og snø osv her nå, og det har vert veldig kaldt, kan det være fordi det er kaldt og ulendt det er verre ute?? Når jeg og kjæresten har hatt sex får jeg ondt nedentil etter. Det er akurat som om jeg blir kjempe sliten nedi der, og akkurat som om jeg blir tyngre der nede (vanskelig å forklare). Har ondt mange timer etter, hvertfall når jeg står, og noen ganger er det veldig ondt/ubehagelig å gå. Vet du hva dette kan være?? Håper du forstår de rare forklaringene mine=) klem

Svar:
Du beskriver plagene dine veldig bra, og utfra det du sier så er plagene dine fra bekkenet. Når du går på ujevnt underlag, som snø og is, krever det en annen gange som gjør at du får smerter. Dere bør finne en annen samleie stilling, slik at du ikke får vondt.Trenger du mer råd så skriv et nytt spørsmål med mail adressen din ( den er det bare jeg som ser).Ta vare på deg selv, gjør du det så går det bra.