Spørsmål til jordmor:
Hatt 2 sa og prøver og prøver igjen på å bli gravid. Har el. Plaget m småblødninger ca 5 d før mens. Blodprøver mistenker lutealsvikt? Tatt Crinone fra den dagen småblødningene startet, men ble ikke gravid denne gangen heller:o( Forslag??

Svar:
Du er tydeligvis i de beste hender. Selv dette er ikke nok til at du blir gravid. Det er en slitsom prosess dere skal gå igjennom. Når det lykkes, det gjør det en dag,og da er alt strevet verdt. Jeg vet ikke hva dere har prøvd tidligere, men dersom dere ikke har prøvd akupunktur så ville jeg ha prøvd det. Både for deg og partneren din. Sjekk litt om det er noen akupunktører i din nærhet som er spesiellt dyktig på akkurat dette.Finner du ingen så kan jeg prøve å hjelpe deg.Stå på!