Spørsmål til jordmor:
jeg har en gutt på snart to år som har slitt med magekramper og forstoppelse siden han var 6 mnd, og han har vært innlagt 2 ganger på sjukehus for tømming.men nå er det i gang igjen!i morra skal hanninnlegges igjen!har tatt en del prikktester, kuttet ut melkeprotiner.men ikke fønni ut på hvorfor det er slik..har du noen forslag på hva jeg bør gjøre mere?dette er frusterende når jeg ikke føler att vi blir tatt på alvor!!dette er slitsomt!

SVAR:
Hei! Jeg forstår at du er fortvilet. Flott at gutten deres skal til legen igjen i morgen. De tar nok nye prøver og undersøkelser som forhåpentligvis vil gi dere svar på hva dette kan være. Det er vanskelig for meg å si noe om årsaken, så jeg håper dere alle blir klokere etter undersøkelsene som nå står for tur. Jeg ønsker også , at deres sønn ikke får plager på sikt. Jeg råder dere til å prate med en ernæringsfysiolog. Be om en samtale, når dere er på sykehuset. Jeg tror og håper at kosten kan ha mye å si, uansett årsaken til problemet . Lykke til i morgen.