Spørsmål til jordmor:
Hei. Er i uke 9. Lure på kor bra er d å me angst i kroppen? Tar fostere mye skade av dette? Har d ikkje noe særlig bra sjøl. Men skal komme mæ til legen. Men kansje du kan svare bedre en min lege på akkurat dette. :)

Svar:
Foreløpig kan ikke et lite foster ta mye skade. Det er viktig at du har det bra uansett hvor langt i svangerskapet du er. Du bør få noen å snakke med, slik at du kan få fortalt hvorfor du har angst, og for hva. Legen din kan helt sikkert henvise deg til noen som er profesjonelle, dersom han ikke kan hjelpe deg selv. Har du slitt med angst tidligere, og har du fått hjelp da? Dersom du vil ha mer hjelp av meg kan du skrive opp mail adressen din( den er det bare jeg som ser) så tar jeg kontakt med deg. Lykke til, flott at du klarer å sette ord på dette nå. Du har mye tid til å få hjelp på.Dette skal gå bra.