Spørsmål til jordmor:
takk for svaret. jeg har nemlig tatt en god del prøver på sykehuset i forbindelse m at fødepol mente at jeg hadde svak svf, og at de ville ha meg under oppsikt da jeg hadde dette sist svangerskap også. legen fikk tatt blodprøver over 2 ganger med 3dagers mellomrom....da jeg snakket med han sist sa han at det var noen av blodprøvene han ikke var så fornøyd m da det var noen økninger. problemet er at jeg ikke husker akkurat hva det var økning på, men mener han sa noe om lever..sier dette deg noe?

Svar:
Det er betyggende at du er under "oppsikt", så da synes jeg at du skal stole på de som tar vare på deg. Det kan hende at du har noen lever prøver som er forhøyet, som er viktig at de blir sjekket. Det er ikke så lett for meg å si noe mer konkret her til deg, siden jeg ikke vet akkurat verdier og kjenner ikke deg . Det er viktig at du ikke engster deg for mye, og får mye hvile. Lykke til videre! Tenk positivt.