Spørsmål til jordmor:

Hei. Vi prøver å bli gravide, men jeg skjønner meg ikke helt på kroppen min om dagen. Sluttet på p-pille i vår hadde da mensen 2 ganger før den ikke dukket opp før etter 10 uker. Så kom den regelmessig 3 ganger, men så dukket den opp 4 dager før tiden og nå kom den 3 dager etter. Spottet i 5 dager før den kom. Før jeg begynte med pillene var den helt regelmessig, nesten på time. Kan det være pillene som fortsatt tuller med meg eller er det bare helt naturlig at det er på denne måten?

Svar:


Det er fullt mulig at det er rester av hormoner i kroppen din.Vi ser ofte at menstruasjonene kan bli uregelmessige etter en tids p- pille bruk. Hos noen kan det ta opptil 2 år. Det du kan gjøre er å ta kontakt med en akupunktør. Det er mange kvinner som har fått god hjelp av noen behandlinger. Det er ikke farlig å prøve det. Lykke til!

Les hele saken
Les alt om:

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!