Spørsmål til jordmor:
Kjære jordmor. Vi har to flotte tvillinggutter på snart et halvt år. Dette er IVF-barn. Jeg kunne tenke meg et barn til, men trenger IVFbehandling. Vet du om man kan få flere IVFbehandlinger når man allerede har fått barn ved denne metoden? Jeg prøver å komme i kontakt med rikshospitalet, men veldig vanskelig å komme gjennom på tlf der :o( Hvor lenge bør vi evn vente før vi starter med nye forsøk? Klem fra verdens heldigste mor!

Svar:
Det er forskjellige regler på de forskjellige sykehusene om man kan få flere behandlinger .Så jeg kan ikke gi deg et generelt svar. Dersom du ikke får svar fra Rikshospitalet, så ville jeg ha skrevet et brev, eller finn en mail adresse til en lege som du fikk hjelp av sist. Om når det er riktigst å sette i gang med ny graviditet, må dere føle på selv. Jeg anbefaler alikevel at det beste for kroppen din, er at du venter til de flotte guttene deres er 2år.Lykke til!