Spørsmål til jordmor:
jeg tror jeg har fått hemorider. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? har ALDRI hatt dette problemet før. vil dette gå bort? har sluttet å ta vitamintilskudd med jern i da jeg mener jeg fikk problemer med hard mage etter å ha bynt på disse....

Svar:
Du kan spørre legen din om du kan få en resept på Scheriproct. Det vil hjelpe deg, men siden du er gravid kan man ikke garantere at det vil gå helt bort nå. Det er også mulig at de har noe som kan hjelpe deg om du spør på apoteket. De har noe du kan få som er uten resept.Det finnes en del kjerringråd. Let på nettet. Finner du ikke det,  spør meg igjen. Kjøp deg nye vitaminer, les på innholdsfortgnelsen at de ikke inneholder jern, f. eks. Vitaplex. Det går bra!