Spørsmål til jordmor:
Kjæresten min er bare opptatt av magen og barnet og føler at han ikke ser meg lengre. Har snakket med han om det men han sier at det bare er noe jeg innbiller meg. Hva kan jeg gjøre?

Svar:
Hei! Jeg tror at det ville vært lurt om dere sammen fikk en samtale hos en jordmor. Da kan hun forklare litt om hvordan det er å være gravid, og at mannen din kan få fortalt litt om hvordan han føler det. Bare det at en  profesjonell tredje person kan lytte til dere,tror jeg vil være bra. Om det er vanskelig for deg å gjøre dette sammen med mannen din i første omgang så kan du snakke med henne alene først. Ønsker deg lykke til. Dersom ikke dette er noe godt forslag for deg så kan du skrive en  ny mail til meg, med e-posten din vedlagt( den er det bare jeg som ser) Så kan jeg ta kontakt med deg direkte.