Spørsmål til jordmor:
er i uke 27 nå, har opplevd 2 ganger når jeg har stått opp om morgenen at det er noe som har stivnet på brystvortene, første gangen var det bare på ene brystet. Er det råmelk som har kommet? Har hele tiden vært nervøs for at jeg ikke kan amme pga brystreduksjonen, men hvis det kommer ut råmelk så må jo det være et godt tegn?

Svar:
Det er nok ikke melk, men en væske,som mange opplever. Du kan se på det som positivt. Tenk også over hva legen som opererte deg sa om evt amming .Dersom ikke brystvorten er flyttet på pleier det å gå bra. Samtidig så får du tenke positivt at du vil prøve å amme. Går det ikke bra så har du tross alt prøvd og gjort det du kunne.Det var helt sikkert en god grunn for at du utførte reduksjonen når du gjorde det. Så bare tenk positive tanker. Lykke til , spør igjen om du lurer på noe annnet.
Nyttige tjenester
Populære tjenester
FORUM
Underholdning