Spørsmål til jordmor:
Hei! Jeg er i uke 31. Lurer på når en bør begynne med modningsakupunktur? Har du andre råd som kan være verdt et forsøk i forhold til igangsetting av fødsel? Har bla hørt om jordnøttolje..Er det noe annet som er vikitg å tebke på nå i ukene som kommer?

Svar:
Hei! Det er noen som begynner med modningsakupunktur i uke 36. Jeg synes ikke man bør begynne før i uke 38. Du bør ikke gjøre noe spesiellt for å få i gang fødselen. Den starter av seg selv når du er klar. IKKE jordnøttolje i hvertfall. Viktig at du spiser sunt, er i vanlig aktivitet. Pass på å få deg en tur ut i frisk luft hver dag. Nå er det vår ! Den må vi nyte. Kos deg med magen, helt til du skal føde,til termin.