Spørsmål til jordmor:
Hei Jordmor. Jeg er en jente på 21 år som prøver å bli gravid,tatt EL test hver gang så jeg vet når den slår ut. nok engang kom mensen og nok engang en stor nedtur. Hvorfor klaffer det med oss? vet det ikke er noe galt med samboeren min,men hva kan være galt? har prøvd i litt over 3 mnd nå,og etter jeg sluttet på pilla gikk jeg rett til riktig og normal mensen med engang. det er utrolig forvirrende at det ikke går, nå vil jeg helst bare komme meg til legen å få en grundig sjekk! Hva mener du? Håper på svar.

Svar:
Hei! En nedtur hver gang, sier du. Det skjønner jeg veldig godt, men det regnes ikke for å være lang tid om man har prøvd i tre måneder.Det er ikke bare eggløsning som skal klaffe. Dersom du får time hos legen din til en sjekk så gjør det, det kan hende at det hjelper for deg. Dessverre så tror jeg ikke det er så mye han /hun kan gjløre ennå, men det er jo lov til å prøve. Lykke , lykke til.