Nedgangstider sa du? Det har ikke gjengen i Lunch fått med seg. Nå øker Lunch-bladet fra åtte til ti numre i året.

– Det er veldig moro å øke antall blader i dagens printmarked. Det føles som om vi gjør det motsatte av omtrent alle andre i bransjen, Kjell ville vært stolt, sier serieskaper Børge Lund.

Og vi går hardt ut med bladet som foreløpig ligger på førsteplass over topp 10 utgaver i år.
I denne inntar vi visjonærstillingen, der våre elskelige gjeng med mer eller mindre oppegående kontorrotter må forholde seg til en særdeles løsningsorientert og visuelt oppdatert merkevarebygger. Hva merkevaren er? Det vet han knapt selv.

 

 

Ellers er dette noe av det vi kan friste med:

• Den vanlige dosen hipstere totalt blottet for selvinnsikt i Lilla Berlin

• Statistikk for andre enn spesielt interesserte i Truth Facts

• Varm kynisme i Kellermannen

• Hvordan selge seg selv i disse mediamettede tider? Filtergutta har svaret.

• Tegnehanne skal bli et bedre menneske.

• Tynn & Trendy lærer deg å lage ditt eget våpenskjold

• Vi presenterer ny serie: Buffalo Bill Gates

Pluss andre serier som er med på å gi Lunchbladet sin egen profil og identitet.

I salg NÅ!

 

Les hele saken

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!