=

SJEKK DETALJENE: Mange timer og deler er brukt for å sette modellbilen sammen.

Den har 658 individuelle deler, med fullt fungerende innenbords støtstang-fjæring som går ned når du presser bilen ned. Lakkeringen på metallet er trykt på i hele 165 trinn så den skal se ut som karbonfiber, og noen detaljer er spraymalt på for hånd.

De fremre og bakre karosseriene kan tas opp, og avslører den intrikate fjæringen og andre små detaljer som slangen som sender væske til viskerbladet. Når du fjerner bakre del av karosseriet kommer du til den store V12-eren inkludert mini-versjoner av rør og slanger, pluss eksosen som slanger seg av gårde fra manifoldene til de fire eksosrørene.

Alle hjulene er håndslepet med sandpapir så de virker ferdig Stigget, og dørene kan åpnes for å se på det detaljerte interiøret med imiterte brytere, metallpedaler, setebraketter og setebelter av nylon. En ekte Zonda R ville få lommeboka di til å blø 1,2 millioner pund, mens denne koster 218 pund (ca 2000 kr). Det er mange detaljer for 0,02 prosent av prisen. Solgt.

Les også:

Arvtageren etter Zonda - En av verdens råeste biler

Les mer om mannen bak superbilmerket Pagani

Mer fra Top Gear Magazine finner du her

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!