Mazda:

Kundevennlig

Mazda leverer varene, men kan levere dem kvikkere.

Publisert Oppdatert

Kort sagt:

+ Du kan velge å ikke bli kontaktet pr. telefon

- Kan svare enda raskere

Vi finner fort en lenke til prøvekjøring på Mazda-importørens hjemmeside, og på første siden kan vi velge modell, samtidig som vi forklares at vi senere kan velge forhandler, eller bruke en lenke for direkte bestilling hos en forhandler (ikke store forskjellen). Vi velger Kverneland Bil i Oslo, fyller ut et enkelt skjema, og noterer at vi kan krysse av for nyhetsbrev, og for at vi eventuelt ikke ønsker å bli tatt kontakt med pr. telefon.

Forespørselen sendes 12.25, svaret kommer 13.25 dagen etter, via en telefon fra selger Richard Ploj.

- Vi har som en regel at vi skal besvare slike henvendelser innen 48 timer, forteller Ploj.

Spesifikasjoner

Produsent
Pris

Konklusjon

Vår karakter

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag