Subaru Forester
Standard versjon av nye Forester.
Bilen ligner nå mer en SUV enn en stasjonsvogn.
Den har vokst mest i lengden, men også rett forfra er det tydelig at den har blitt større.
To rør ut i hekken er ikke synonymt med høyt utslipp, men slik har det dessverre vært med Subaru. I nye Forester kommer dieselmotorer som antagelig endrer på dette.
Denne designen skal holde liv i Forester i minst seks år fremover. Vil det holde?
Denne designen skal holde liv i Forester i minst seks år fremover. Vil det holde?
En standardmodell av nye Forester.
En Forester Turbo kjennes lettest igjen på scoopet på panseret.
Hvorvidt Turbo-versjonen skal hete XT i fremtiden, er det ikke sagt noe om. Det kan også være en utstyrsversjon.
Særlig fra siden er det lett å se at Forester har vokst.
Subaru Forester Turbo
Helt flatt gulv og 40/60-splitt er slikt som kundene liker. Det flate gulvet kan være med på å gjøre Forester til bilen med best plass. De fleste konkurrentene har det nemlig ikke.
Denne saken ble første gang publisert 04/01 2008, og sist oppdatert 04/05 2017.
Les også
Les alt om: