Den nye og åpne grillen i frontfangeren gir den kompakte coupéen et mer aggressivt utseende.
Med understell utviklet på Nürburgring, og et sett 19-tommere, skal den lille coupéen være klar for de store utfordringene.
Coupéen har både fått en takvinge og en hekkvinge, og sammen med ny design på støtfangeren bak skal marktrykket være bedre enn på standardbilen.
Den lille takvingen bidrar til å gi mer riktige luftstrømmer over bilen.
ACS1 er tunerens navn på de ferdige 1-Serie-bilene, og Turbo er jo selvforklarende.
Det nye eksosanlegget slipper ut masse herlig, turbomatet rekkesekser-lyd. Så har da også bilen 360 hk å skryte av.
Den kompakte bilen blir jo litt tøffere med lavere bakkeklaring, større hjul, og litt plast. Men den har 360 hk også, og det er egentlig tilstrekkelig for oss.
Sist oppdatert
Denne saken ble første gang publisert 27/12 2007, og sist oppdatert 04/05 2017.