En frontspoiler i karbonfiber gjør M3 enda litt tøffere, og skal også bidra til å sende luftstrømmene i riktigere retninger i høy fart.
M3 har fått et racingunderstell som er justerbart i høyden, og et sett 20-tommere passer også fint.
Motoren er urørt, men puster litt lettere gjennom det nye eksosanlegget. 420 hk er jo strengt tatt tilstrekkelig i en såpass liten bil.
AC Schnitzer har gitt M3´en en vinge i bakkant av taket, og en på bakluka. En integrert diffuser bak hører også med. Dessuten er det nye eksosanlegget godt synlig. Det er visstnok godt hørbart, også.
Den lille hekkvingen skal gi økt marktrykk i høy fart.
De nye sideskjørtene skal også rydde opp i luftstrømmene og gi en mer stabil i høye hastigheter. At de ser tøffe ut, er en bonus.
Sist oppdatert
Denne saken ble første gang publisert 04/12 2007, og sist oppdatert 04/05 2017.