Måkevingen er tilbake!
Mercedes har vekket liv i sin legende og gitt den 571 hester. Vi har kjørt den!
Den er større, den er sterkere, og den har flotte egenskaper på veien. Hils på nye Mitsubishi Outlander.
Toyota RAV4 Cross Sport kommer strippet for reservehjul på bakdøra og med mye bedre utstyrspakke.
Honda CR-V har vært en suksesshistorie, spørsmålet er om den nye modellen har ingrediensene til å følge opp.
Volkswagens tilskudd på SUV-stammen -Tiguan- er såpass vellykket at konkurrentene smertelig vil merke dens ankomst.
Sterk dieselmotor og mykt understell gir fin komfort, men Focus CC er ikke morsom.
BMW lykkes bra med å gi 120i et attraktivt utseende, og minst like tiltalende er kabrioletversjonen blitt.
Torsdag 9. mai doblet den Bergens-baserte bilforhandleren Ferdinand Motor AS forhåndssalget av Tesla Roadster.
Fiat 500 har enda mer damedrag enn Mini – og ikke på grunn av størrelsen.
Volkswagen Passat er Norges tredje mest solgte bilmodell hittil i år. Og den har nå fått motoren mange mener den burde hatt for lenge siden.
Med den sårt etterlengtede boxerdieselen har de velkjørende brødrene Legacy og Outback endelig fått kraftpakken de fortjener – og trenger.
Hvis du er på søken etter hvilepuls og god trivsel, kan dette være bilen for deg.
Audis ferske A3 Cabriolet har med seg de gode sidene til den lukkede modellen.
Honda har gått til det uvanlige skritt å krympe sin nye Accord-stasjonsvogn aller bakerst.
Land Cruiser V8 er større og har mer utstyr, samt en momentsterk kraftpakke under panseret.
Audi A3 har tapt lite på å miste taket; den kjører fortsatt godt, og oppleves som småsporty og påkostet.
Prøvekjørt: VW Passat CC: Å lage en firedørs coupéutgave av Passat kan virke snodig. Men bilen byr på mer enn flott takprofil.
Under den irriterende sjakk-kamuflasjen finner vi neste Opel Astra, som kommer på markedet om et år.
Nå er det snart tid for å begynne å grue seg til plenklippingen. Tenk om en hadde hatt en gressklipper som denne.
Selv om Lexus RX400h begynner å dra på årene utseendemessig, er kjøreopplevelsen fortsatt spesiell.
Carlsson setter sitt eget preg på den nye C-Klasse, og gjør den sprekere og mer kjørbar – uten at det ødelegger hverdagsvennligheten.