- Vi hadde flere kunder som ville ha noe ekstra, og her er resultatet, forklarer markedssjef Jonas Lundegård hos Ryds i et presseskriv.

I fjor la nemlig Ryds seg i selen for å legge frem gode nyheter til denne våren. S-line ble navnet på den nye serien, med stikkord som eksklusivitet og bekvemmelighet.

Nå er S-line oppgradert med en skikkelig V8-er, som tro det eller ei skal by på overkommelig forbruk.

De bestemte seg for å ta Ryds 23-båtene opp til den nye S-line-klassen sin, siden dette er de største båtene fra den kanten.

Dørken har fått teak, setene er trukket med det som går under navnet Comfort Marin og en ekstra stor badeplattform er på plass.

Instrumenteringen består utelukkende av Lowrance HDS, noe som innebærer integrert plotter-, motor- og lydsystem i ett.

I år blir 23 WA S først ut med komplett elektronisk motorkontroll og servostyring.

Bravo 3-drevet på hekken og en Mercruiser V8 5,0 EFI på 260 gamp i motorrommet er hovedkomponentene i fremdriften.

I tillegg finnes det som før soveplass til to og greit pantry.

Norsk pris ser ikke ut til å være klare ennå.

=

INTEGRERT: Instrumenteringen består utelukkenede av Lowrance HDS, noe som innebærer integrert plotter- motor- og lydsystem i ett.

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!