- Vi kommer til å satse hardt på servicebiten framover, forteller daglig leder for båtkjeden Sjøsenteret Skandinavia, Morten Haust, til klikk.no om det nye programmet for sesongen.

Nå skal kunden føle at han blir tatt vare på fra båten er kjøpt til den ligger i opplag. I dette ligger det visst ikke noen innrømmelse av at servicen har vært dårlig før; man ønsker å få tydeligere fram at det ikke bare skal handle om nye produkter når båtfolket oppsøker en av Sjøsenterets marinaer eller butikker fra svenskegrensen via Oslo til Måløy i vest.

Butikkene vil delvis få utvidet åpningstid, økt tilbud om vinteropplag med full motoroverhaling, og det skal også bli enklere å få tak i fagfolk når uhellet er ute.

- Vår målsetting er også å øke antallet medlemmer med en syv til åtte nye i år, med en videre årlig økning på fem framover, avslutter Morten Haust.

www.sjosenteret.no

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!