En ny filmsnutt på Youtube har gått som en farsott på nettet de siste dagene.

Videoen viser to jenter som fester et skjult kamera i baklommen på jeansene sine, for å sjekke hvor menn fester blikket når de vender ryggen til.

Og resultatet er både morsomt og pinlig, og viser at det er slett ikke bare menn som sender lange blikk etter rumpene til jentene.

Se videoen under!

Del

Skjult kampanjefilm

Selv om videoen har fått mye oppmerksomhet, har avsenderen vært skjult fram til nå.

Men ifølge svenske Resumé.se, er dette en kampanjefilm for Levi's nye jeanslinje, Curve ID.

Reklamebyrået Colenso BBDO Auckland på New Zealand står bak filmen, som allerede har gjort suksess med over 5,6 millioner visninger på Youtube.

Ifølge Resumé skal koblingen mellom filmen og Levi's offentliggjøres i løpet av de nærmeste ukene.

Vil du ha ekstra fin rumpe i jeans, bør du lese disse tipsene!

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!