Det danske merket Georg Jensen har fått ny kampanjemodell og valget denne sesongen falt på den danske artisten Oh Land, som gjør suksess med sin eklektiske elektropop og særegne stilsans.

De nye kampanjebildene for Georg Jensen er tatt av den berømte motefotografen Tim Walker, som er kjent for sine eventyrlige og magiske bilder. Se eksklusiv behind-the-scenes video i toppen av saken!

I denne forbindelse vil ELLE i samarbeid med Georg Jensen gi en av våre lesere muligheten til å vinne den ikoniske Moonlight Grape ring fra det danske merket. Ringen har en verdi på 3.400 kroner.

Det du må gjøre for å vinne er å svare på følgende spørsmål:

Hva er Oh Lands egentlige navn?

Send ditt svar på mail til konkurranse@elle.no og merk emnefeltet med Georg Jensen.

Legg også ved fullt navn og adresse.

=

KAMPANJE: Danske Oh Land er det nye ansiktet til Georg Jensen. © Georg Jensen

Grape_ring_L_main=

GRAPE: Du kan vinne denne ringen i sølv fra det danske merket. © Georg Jensen

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!