Tvillingene har fra før står bak suksessmerkene Elisabeth and James og The Row har slått seg sammen med nettsiden BeachMint og startet StyleMint.com. Det er MySpace grunderen Josh Berman står bak siden som kombinerer shopping og sosiale medier. De skal tilby brukerne en unik opplevelse gjennom shoppingtips basert på responsen fra de andre leserne av siten som har mulighet til å rangere sine favoritter.

Mary-Kate og Ashley vil designe alle produktene som inkluderer alt fra rimelige T-skjorter til kreative videoer for siten.

- Internettshopping er det perfekte mediet til å lage ett nytt brand som skal handle like mye om klærne som om opplevelsen. BeachMint er den idelle partneren fordi de deler vårt syn for hvordan ting skal gjøres og har ressursene og tallentet til å gjennomføre det, sier Ashley.

- BeachMint forstår hvordan internettshopping utvikler seg og viktigheten av å lage et autentisk forhold mellom designeren og kunde, fortsetter Mary-Kate.

- Med Stylemint.com har Ashley og jeg laget en onlineopplevelse som reflekterer vår kjærlighet for mote og stil, samtidig som det gjør det mulig for oss å engasjere kundene direkte. Dette er en ny og inspirerende måte å designe og tenke på.

StyleMint er den andre lanseringen til BeachMint som teamet opp med Kate Bosworth og stylisten hennes Cher Coulter og lanserte JewelMint i oktober som selger smykker, også gjennom personlige anbefalinger fra brukerene.

Ashley Olsen and Mary-Kate Olsen Pictured attend the premiere of _Le Comte Ory_ in New York City on March 24,2011. © Joe Stevens / Retna Ltd.=

Ashley Olsen and Mary-Kate Olsen Pictured attend the premiere of _Le Comte Ory_ in New York City on March 24,2011. © Joe Stevens / Retna Ltd. © © Joe Stevens / Retna Ltd.

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!