Odd Molly velger dansk

Supermodell Helena Christensen blir ansikt utad for klesmerket Odd Molly.

Helena Christensen er for tiden ansikt utad for Pilgrim.

Helena Christensen er for tiden ansikt utad for Pilgrim. Foto: Stella

Publisert Oppdatert

Det svenske klesmerket har inngått et samarbeid med den danske toppmodellen Helena Christensen i sin kommende verdenskampanje, skriver det svenske nettstedet Resume.se .

- Det var litt av et sjansespill da vi valgte å kontakte drømmedamen for våre kampanjer. Men Helena liker virkelig det vi gjør og vårt samarbeid er et produkt av en supersimpel forhandling, sier kreativ sjef hos Odd Molly Per Holknekt til Resume.

Odd Molly ble grunnlagt i 2002 og merket selges i dag i rundt 1600 butikker rundt om i verden.

Kampanjen med Helena Christensen skal fotograferes av den ukrainske fotografen Yelena Yemchuk, som tidligere har gjort kampanjer for blant andre Kenzo og Cacharel.

De første annonsene fra Odd Molly kommer i januar 2009.

Les mer om Odd Molly her.

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag