Det svenske klesmerket har inngått et samarbeid med den danske toppmodellen Helena Christensen i sin kommende verdenskampanje, skriver det svenske nettstedet Resume.se .

- Det var litt av et sjansespill da vi valgte å kontakte drømmedamen for våre kampanjer. Men Helena liker virkelig det vi gjør og vårt samarbeid er et produkt av en supersimpel forhandling, sier kreativ sjef hos Odd Molly Per Holknekt til Resume.

Odd Molly ble grunnlagt i 2002 og merket selges i dag i rundt 1600 butikker rundt om i verden.

Kampanjen med Helena Christensen skal fotograferes av den ukrainske fotografen Yelena Yemchuk, som tidligere har gjort kampanjer for blant andre Kenzo og Cacharel.

De første annonsene fra Odd Molly kommer i januar 2009.

Les mer om Odd Molly her.

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!