Rosa kamp mot brystkreft

Estée Lauder, Ghd og Aveda støtter kampen mot brystkreft.

Foto: Svein-Erik Tøraasen/Blueline Studio

Publisert Oppdatert

Kosmetikkbransjen vet hva kvinner er opptatt av, og allerede i 1993 ble The Breast Cancer Research Foundation grunnlagt av Estée Lauders svigerdatter, Evelyn Lauder.

Giganten følger opp

Nå følger selve Estée Lauder- konsernet opp med sin egen brystkreftkampanje og lanserer produkter der du kan være med å støtte forskningen.

Pudderet Pink Ribbon Metal Compact & Brush (kr 330) og glossen Pink Ribbon High Gloss (kr 155) kan kjøpes hos Gimle parfymeri i Oslo eller på nett.

Ghd-jern

Etter pågang fra publikum relanseres nå det knallrosa stylingjernet Hot Pink Styler fra Ghd.

Det vil bare være i salg i en begrenset periode, og skal vi tro produsenten, står allerede stjerner som Sienna Miller og Jessica Alba på ventelista.

Kjøper du jernet, får du også med en rosa rullematte som tåler varme slik at du kan putte det i veska rett etter bruk.

Stylingjernet vil koste 1999 kroner, hvorav 115 går til Kreftforeningens Rosa Sløyfe Aksjon.

Støtt med hendene

I anledning brystkreftmåneden lanserer Aveda en håndkrem der pengene går til forsknin på brystkreft.

Aveda Hand Relief er en håndkrem som gir silkemyke hender. Den koster 335 kroner for 150 ml.

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag