H&M kjøper jeansgigant

Cheap Monday-jeansene blir nå en del av H&M-familien.

Publisert Oppdatert
Her er en model iført klær fra Cheap Monday-kolleksjonen vår/sommer 2008.

Her er en model iført klær fra Cheap Monday-kolleksjonen vår/sommer 2008. Foto: WireImage.com

Det svenske jeansmerket Cheap Monday er kjent for høy livvidde og er svært populære i Norge.

Nå har Hennes & Mauritz kjøpt opp det privateide firmaet Fabric Scandinavien AB som fører blant annet Cheap Mondays, Weekday og Monki, melder H&M i en pressemelding.

Les mer om Cheap Monday-buksene her!

- Vi har lenge imponert over Fabric Scandinaviens utvikling og vi ser stort potensial i å utvikle butikkene og konseptene på flere områder. Ved å jobbe sammen kan vi virkelig få fart på denne prosessen, sier direktør i H&M Rolf Eriksen i pressemeldingen.

Cheap Mondays-buksene selges i om lag 20 butikker i Norge, og det vil fortsette selv om selskapet er kjøpt opp.

Les også: Sverige er mye mer enn bare H&M!

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag