Beyoncé fronter Armani

Giorgio Armani ønsket seg en sexy og sterk kvinne som frontfigur for parfymen Diamonds - som slippes denne uken. Kvinnen ble Beyoncé.

Sist oppdatert

Beyoncé har en fantastisk karriere bak seg. Nå står hun side om side med en av motebransjens konger, Giorgio Armani.

Sterk og sexy

Da Giorgio Armani skulle skape Emporio Armani Diamonds hadde han hele tiden Emporio Armani-kvinnen i tankene - en kvinne som er sterk, selvsikker, feminin og utrolig sexy.

Da er det kanskje ikke rart at han svært gjerne signerte Beyoncé som ansikt utad.

- Jeg ønsket å skape en duft som respekterer gnisten, styrken, det briljante og det som er sexy med Emporio Armani-kvinnen, sier Giorgio Armani.

Lekker og feminin

Duften er sterk og kanskje litt tung. Men den er absolutt feminin og spesiell. I tillegg har den et veldig lekkert utseende.

Denne uka er parfymen ute på markedet, og blir å finne i parfymerier i hele Norge. Parfymen koster 375 kroner for 30 ml., 525 kroner for 50 ml, og 330 kroner for bodylotion.

Denne saken ble første gang publisert 25/09 2007, og sist oppdatert 04/05 2017.

Les også