Kaos rundt kolleksjonen

H&M på Karl Johan var fylt til randen av shoppegale Cavalli-fans.

Foto: Elin Davidsen
Sist oppdatert
Foto: Elin Davidsen

Når en verdenskjent designer og en av verdens ledende butikkjeder slår seg sammen, er det ganske sikkert å bli en suksess.

På harrykanten

Men da DetNye.no møtte Oslo-jenta Astrid Logan på H&M i Karl Johan, var ikke hun like begeistret som man kanskje skulle tro.

- Jeg har funnet litt, men jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe. Det er jo en del av dette som er på grensen til å være litt småharry, sier hun.

Hun mener det er veldig typisk italiensk design, noe som i og for seg er morsomt å få mer av til Norge.

- Det er jo annerledes enn det vi vanligvis ser i Norge, men jeg er usikker på om det kommer til å bli en suksess. Det kan kanskje virke litt passé, i og med at det er en stund siden dyremønstre var populært, sier hun.
Bytteklær

Selv om Astrid ikke vet om hun kommer til å kjøpe noe, tror hun det kommer til å bli mye bytting av Cavalli-klær til uka.

- Folk kjøper veldig mye fordi han er en kjent designer. Men når de kommer hjem og det får hengt i skapet et par dager, er det nok mange som kommer til å dra tilbake og bytte det, sier hun.

Denne saken ble første gang publisert 08/11 2007, og sist oppdatert 04/05 2017.

Les også