X-tra wienerpølser
Pen, men tam.
Billigpølsene fra X-tra er fine å se på, men tam på smak. Pølsa er tørr og tam, og smaker fint lite. En av testerne vil strekke seg til å si «fysj».
Pen, men tam.
Billigpølsene fra X-tra er fine å se på, men tam på smak. Pølsa er tørr og tam, og smaker fint lite. En av testerne vil strekke seg til å si «fysj».