X-tra wienerpølser

Pen, men tam.

X-tra wienerpølser
Publisert Sist oppdatert

Billigpølsene fra X-tra er fine å se på, men tam på smak. Pølsa er tørr og tam, og smaker fint lite. En av testerne vil strekke seg til å si «fysj».