- Skal du kjøpe deg nytt stylingjern vil jeg personlig anbefale deg PINK. Da får du ikke bare et fantastisk produkt, men du får også være med på å støtte Rosa Sløyfe-Aksjonen, sier popartist Elisabeth Carew.

Hårstyling mot kreft

Hun har valgt å bli med styling-giganten ghd for en god sak;

- Jeg er avhengig av ghd-produktene, spesielt stylingjernet som jeg både retter ut og krøller håret med. Men enda viktigere er det at ghd støtter kreftsaken og samlet inn 170 000 kr bare i fjor, sier hun i en pressemelding.

Til høsten går ghd igjen i rosa med sin nye ghd Pink Limited Edition box til støtte for Brystkreftforeningens Rosa Sløyfe-aksjon som Carew stiller seg bak. I september løfter ghd sløret av utgaven.

- Styleren er et must-have for fashionistas, som er bevisste på både stil og velgjørenhet. I år har styleren fått en make-over og er trukket i baby-rosa med en touch av vintage, uttaler ghd i pressemeldingen.

Hyppigste kreftform

Brystkreft er den hyppigste form for kreft hos kvinner, og hvert år rammes omkring 2900 eller 1 av 10 norske kvinner av brystkreft.

Brystkreftforeningen gjør en stor innsats for brystkreftrammede og deres pårørende, og i oktober måned hvert år settes det fullt fokus på sykdommen. Inntektene fra Rosa Sløyfe-aksjonen øremerkes brystkreftforskning.

- Av denne årsak er ghd for sjette år på rad gått inn i kampen mot brystkreft i form av sin ikoniske Pink-kampanje, hvor €10 for hver solgte styler går til Brystkreftforeningen, uttaler giganten.
Les hele saken
Les alt om:

Inger-Lise Kvås, redaksjonsjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!