Lag ditt eget undertøy!
Prøv deg som undertøysdesigner i sommer og vinn egen kolleksjon samt penger!
Nå kan du bli årets undertøysdesigner sammen med KK og Pierre Robert i designkonkurransen "En hyllest til kvinnen"!
Støtt en god sak
KK og Pierre Robert inviterer deg til å delta i deres designkonkurranse som skal bidra til å fremme norsk design. I tillegg støtter konkurransen Kreftforeningen og Foreningen for brystkreftoperertes Rosa sløyfe-aksjon og dens viktige arbeid for tidlig oppdagelse og forebygging av brystkreft.
Designkonkurransen har frist 31. august 2009.
Nora Farah i juryen
Juryen plukker ut de beste og består blant annet av den anerkjente, norske designeren Nora Farah, i tillegg til sjefredaktør Gjyri Helén Werp i KK, representant fra Kreftforeningen og Pierre Robert.
-Designkonkurransen til Pierre Robert vil nok trekke mange kreative mennesker som ikke har gitt ut en egen kolleksjon før, tror den anerkjente norske designeren Nora Farah. - Mitt tips til disse kreative sjelene er: Hva drømmer de selv om å ha på seg? Og så er det viktig å ha den kommersielle biten i bakhodet hele tiden, understreker hun.
Den endelige vinneren kåres ved en SMS-avstemning, der inntektene går til Rosa sløyfe-aksjonen.
Premie
Hovedvinneren av designkonkurransen får sitt design på en Rosa sløyfe-kolleksjon som vil være i butikk i hele oktober 2010! I tillegg premieres vinnerdesignet med kr 15 000 og et årsabonnement på KK (verdi kr 1 780).
Støtt en god sak
KK og Pierre Robert inviterer deg til å delta i deres designkonkurranse som skal bidra til å fremme norsk design. I tillegg støtter konkurransen Kreftforeningen og Foreningen for brystkreftoperertes Rosa sløyfe-aksjon og dens viktige arbeid for tidlig oppdagelse og forebygging av brystkreft.
Designkonkurransen har frist 31. august 2009.
Nora Farah i juryen
Juryen plukker ut de beste og består blant annet av den anerkjente, norske designeren Nora Farah, i tillegg til sjefredaktør Gjyri Helén Werp i KK, representant fra Kreftforeningen og Pierre Robert.
-Designkonkurransen til Pierre Robert vil nok trekke mange kreative mennesker som ikke har gitt ut en egen kolleksjon før, tror den anerkjente norske designeren Nora Farah. - Mitt tips til disse kreative sjelene er: Hva drømmer de selv om å ha på seg? Og så er det viktig å ha den kommersielle biten i bakhodet hele tiden, understreker hun.
Den endelige vinneren kåres ved en SMS-avstemning, der inntektene går til Rosa sløyfe-aksjonen.
Premie
Hovedvinneren av designkonkurransen får sitt design på en Rosa sløyfe-kolleksjon som vil være i butikk i hele oktober 2010! I tillegg premieres vinnerdesignet med kr 15 000 og et årsabonnement på KK (verdi kr 1 780).
Denne saken ble første gang publisert 27/07 2009, og sist oppdatert 30/04 2017.