Synes du kroppen ser litt slapp ut i bikini? Det kan du gjøre noe med, men da er det styrketrening for alle penga som gjelder!

Kombinere styrke og kondis

Kvinneguidens treningsekspert og personlig trener, Line Marion Nielsen Kjøniksen råder deg å kombinere styrketrening med kondisjonstrening ute.

Se videoen her!



- Hvis du har vært ute og løpt eller gått, så er det kjempefint å kombinere kondisjonstreningen med noen styrkeøvelser, for eksempel for rumpe og lår.

Slik gjør du

Finn deg gjerne et tre, det kan du støtte ryggen på når du gjør øvelsen.

  • Sett deg ned med ryggen inntil, cirka hoftebredde mellom bena og 90 graders vinkel i kne og hofte.
  • Så ser du hvor lenge du klarer å stå, husk å knipe magen og puste jevnt underveis. Spenn gjerne lårene og setemusklene mens du holder, da blir det enda tyngre.


  • - Så gjenstår det å se hvor god viljestyrke du har og hvor sterk du er!

Få flere tips på Gympartner.no!

Les hele saken
Les alt om:

Inger-Lise Kvås, redaksjonsjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!