Opplever du noen ganger at tiden løper fra deg på jobb uten at du har fått gjort noe særlig? Eller at du har 50 ubesvarte mail og knapt et pusterom i løpet av arbeidsdagen?

Kanskje er det potensiale for å bli mer effektiv på jobb.

I denne testen kan du svare på 10 spørsmål utarbeidet av svenske Expressen og karrierecoach Nina Jansdotter. Svaret vil gi deg noen signaler om hvor effektiv du er på jobb. Kanskje er det rom for forbedring?

Ikke la deg friste til å svare det du synes virker mest fornuftig. Svarer du med hånda på hjertet, får du et mer passende svar til slutt.

Klikk på bildet øverst i saken for å komme i gang med testen.

Ikke fornøyd med svaret du fikk? Vi har laget en liten fasit, som gir deg tips til hvordan du kan bli mer effektiv, basert på denne testen. Men husk å ikke kikke før du har tatt testen...

Dersom du har egne tips til hvordan man kan gjøre jobbhverdagen mer effektiv, hvorfor ikke dele dem i kommentarfeltet under?

Likte du denne testen? Følg Klikk Helse på Facebook

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få ukentlige oppdateringer på epost

LES OGSÅ:

Test deg selv: Har du et alkoholproblem?

Test deg selv: Er du avhengig av internet og Facebook?

Fest på jobben? Dette må du IKKE gjøre

Sjekk om du dusjer for ofte

Les hele saken

Trude Susegg, redaksjonssjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!