Gå til innhold

Rykninger i øyet.. Blir gal!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

under venstre øye, driver det å "hopper". Begynner å bli små rar siden det har holdt på sånn mange ganger i dag.. gode tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stress ned!!! :)

Jeg hadde dette, såkalte leamus, i det ene øyet i to-tre dager, gjevnlig. Den tredje dagen var jeg tilfeldigvis på kontroll hos legen, så jeg spurte om råd, og hun sa at dette kommer gjerne av at man er stressa, anspent og lignende. Så det som hjelper er rett og slett å roe ned, slappe av, ikke stresse.

Jeg gjorde som legen sa, og det funka for meg i allefall. Har ikke hatt det siden, og dette var en måned siden. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har også dette innimellom, både i graviditeten og ellers. Ta magnesiumtilskudd; tablett hver dag i ca uke så har det nok gått over. Jeg har akkurat gjort det nå, og nå er det borte på meg (bortsett fra at jeg hadde det under høyre øyet denne gangen). Det er ikke farlig å ta dette under graviditeten, og de sier at det ofte kommer av at man spiser mye kalsium holdig mat / drikke og det vanner ut magnesium innholdet i blodet. Det er fint med nok av begge deler, da slipper du også leggkramper etc etterhvert som du blir lengre på vei. Magnesium er muskelavslappende, det er nok derfor det fungerer.

SI i fra om tipset funker på deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...