Gå til innhold

javel juli2007-jenter, klar for treff med de små nå??:-)


beibiboom

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg ikke var den mest aktive på bim-treffene, det skar seg mye i slutten, men jeg har veldig lyst til å treffe dere igjen i alle fall:-) Jeg tror alle har født også nå, stemmer ikke det? Skal vi prøve å finne en dato og en måte å treffes på eller?

 

klem lene og alma-linnea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisan

 

Jeg er klar for å treffes. Nå e ferien her i huset over så nå kan vi begynne å nyte permisjonen bare oss 2 :-)

 

Gjerne med å gå tur eller noe hvis noen av dere ønsker det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst paa treff, og tror at Lene4021 (med tvillingene), Alva76, Nikken, Kariussa er klar ogsaa.. Noen ideer om hvor vi kan treffes? Blir jo mange vogner det her.. Er det nesten best aa gaa hjem til noen?? Jeg skal paa ferie til uka, men er klar etter den 27.

Blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Kan gjerne være vanskelig å finne sted som er stort nok hvis vi blir mange med vogner. Hall Toll kan kanskje være et alternativ. Hvis ikke kan jeg ha det hjemme hos meg hvis folk ønsker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er klar for treff!!!!

Så gøy det skal bli å treffe dere alle sammen igjen å se de skjønne babyene deres:-) Gleder meg masse!

 

Noen som har forslag til en dag? Høres veldig koselig ut å komme hjem til deg Lene:-) Som du sier kan det være vanskelig å finne et sted som har plass til masse vogner hvis vi blir mange, og da er det jo greiere å være hjemme hos noen.

 

Må endre nicket mitt jeg også nå ser jeg....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gjerne med på treff, hadde vært veldig kjekt å treffe alle igjen med de små.

Er også klar for tur rundt mosvatnet om noen andre har lyst. Vi kunne jo forsøkt å sette opp en fast dag i uka hvor de som vil møter opp og så går vi rundt. Eller hva tenker dere andre?

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikkert ikke så dumt med en turdag. e nok alltid noen som kan gå.

 

Hvis det er interesse for det så kan jeg ha et treff hjemm hos meg. Gjerne lettere å få sett alle sine små søte inne først gang. Reise til bergen den 30 aug. Så enten må vi ta det før det eller så må vi ta det etter den 9 sept.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, endelig fant eg og fram i virrvarret av internettsider. =)

 

Kjekt å høyra at det går bra med dåkke.

E selvfølgelig med på et treff, så sant det passe. Glede meg te å sjå alle mai, juni og juli-nurkå(håpe eg ikkje glømte nåken nå :P).

 

 

klem fra taswe og Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med, og er sent ute med å legge inn tur for i morgen, -men det bare ble sånn, og det er jo flere sjangser!! :-) Gleder meg til å se alle, med deilige bebiser!!

Bli med!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...