Gå til innhold

Argh, står som nr. 11 på venteliste på 1. ønske av studieplass!!


Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å krysser fingrene for deg, vennen !

Husker for 7 år siden....da jeg skulle begynne på høyskolen - da sto jeg på 3 plass på sosionom linja....... og kom ikke inn !!!!Max uflaks assa....håper ikke du har like uflaks !

men da ble jeg gravid med guro rett etter ;o) så det var kanskje en mening bak det likevell ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, skal krysse fingre for at det er mange som ikke tar studieplassen sin da. Hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen min står som 3 . plass på sykepleien.. Regner med hun kommer inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da. Får håpe det er mange som har det studiet på et lavere ønske da sånn at de takker nei til plassen :) Jeg står som nr 167 på venteliste på 1 valget mitt jeg ;P Der har jeg nok ikke sjans iallefall ;) Kom inn på 2 valget da :)

Skal krysse fingerene for at du kommer inn læll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Men er du fornøyd med 2 valget da?

Nesten vært bedre om jeg stod lenger ned, for nå vet jeg at jeg er så nærme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ville helst kommet inn på 1 valget men 2 valget er helt greit det å da:) Vil egentlig begge deler men mest 1 :)

Ja du er nærme ja, er jo stor sjans da :) Hvilket studie har du søkt på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:o) Har søkt vernepleien.. Var ganske sikker på å komme inn, men dengang ei:o( Har kommet inn på desentralisert førskole da.. ( Vil gå deltid da ) Men, er usikker.. Håper veldig jeg kommer inn på vernepleien!

 

Angrer som en hund på at jeg studerte psykologi først, den gang kom alle inn på både sykepleie og vernepleie!

 

Hva skal du begynne på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt sykepleien i trheim jeg. Det er jo så utrolig attraktivt tydeligvis. ;) OG har kommet inn på førskolelærer utdanninga :)

Hva er desentralisert førskole for noe da?

 

Jeg angrer på at jeg ikke gikk almenn jeg for da hadde jeg kommet inn på sykepleien jeg å for den gang jeg hadde vært ferdig på almenn linja var snittet myye lavere ;) Men men.. Man får bare håpe :) og krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. Ja, sykepleien i Tr.Heim er helt syykt å komme inn på!

Desentralisert er over 4 år, skal jobbe ved siden av. Søkt på desentralisert vernepleie og! Æsj, var sikker på jeg skulle komme inn...

Førskole er greit nok, men tror ikke jeg er barneagetante emne, he he:o)

 

Ja, den gang jeg gikk ut fra vgs. -00 var det så få søkertall at du kom inn på nærmest hva du ville!! Nå er det jo nærmere 5 for det meste tydeligvis! Skulle ha skjerpet meg i russetida:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat :) Er greit å jobbe ved siden av å ja. Blir litt mere å rutte med i mnd :)

Ja jeg gikk ut av yrkesfaglinja i 03 jeg da og da hadde vært vært ferdig med almenn å om jeg hadde vært så lur å gått det og da var snitta lavere da å ja. Er jo helt syke for tiden. Og jeg har søkt 3år på rad på sykepleien jeg da. Synes det kunne vært sånn at når man har søkt 3år på rad kommer man inn for da vil man virkelig!! Men nei da ;P

 

er det på hiø du skal gå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ja, det samme som venninnen min. Søkt 3 år på rad! Enig med deg der, da VIL en virkelig!! Hun står på 3 plass på ventelisten så regner med hun kommer inn!

Irriterende at det er så vanskelig om beinet nå, spesiellt mtp at eldrebølgen nå er underveis... !!

 

Har bare rett over 4 i snitt jeg da, tydeligvis ente dugelig til noe! *blæh*

Ja, skal gå på HiØ! Ringte de istad og de sa de ikke kunne si noe om de trodde jeg kunne klare det...

 

Skal vi starte privat sykepleier og vernepleierutdanning kanskje?? Så blir vi rike samtidig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei får håpe at du kommer inn ja. Har 4,5 i snitt jeg med de alderspoenga.. Er ikke mye å skryte av når du skal studere i trheim iallefall :( Men men..

Hehe.. Ja vi får nesten gjøre det!! Blir sikkert stinn av gryn da ja ;) Sikkert rikere enn å jobbe som den utdannelsen ;P hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...