Gå til innhold

Seteleie igjen..


ak,

Anbefalte innlegg

LItt oppdatering! Er i uke 34, og var på ultralyd i går. Babyen sitte i sete, sånn som Sander Benjamin også gjorde! Har ikke tenkt å føde i sete!! :-( Men har hørt det er vanskeligere å få ks på SUS enn det var på Ullevål.. Vending av baby er visst litt "in" på SUS. Noen som har erfaringer eller synspunkter på det..??? Jeg er litt skeptisk.. er jo også en sjanse for at han snur seg igjen etter vending! Spes siden forrige unge også satt i sete!

 

Ellers er jeg sykemeldt pga av bekkenplager. Varmen tar også snart knekken på meg :-) Men skal ikke klage! Ha en fin sommer alle sammen! Hvor mange er innom her for tiden??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er innom her rett som det er, må jo titte om det er noen nye innlegg.

 

Har hørt både positivt og negativt om å snu babyen, det negative er ikke dramatisk negativt, men at babyen snur seg ofte tilbake igjen.

Jeg har 8 venner/bekjente som har vært gjennom "snuing" av babyen, den ene endte i hastesnitt pga at navlestrengen kom i klem.

Ei fikk planlagt ks pga at de oppdaget at navlestrengen var for kort under "snuingen".

Hos ei snudde babyen seg fint under "snuingen", men snudde seg tilbake under fødselen og kom ut dobbelt, men det var ingen dramatikk.

Ei prøvde "snuing", men babyen hadde snudd seg tilbake igjen 2 dager senere, men hun valgte likevel å føde vaginalt, gikk kjempe fint.

Ei prøvde å snu babyen hele to ganger, men den snudde seg bare tilbake igjen begge gangene, hun også fikk planlagt ks.

De 3 siste gikk "snuingen" kjempe fint og de hadde alle en normal vaginal fødsel.

 

Tenk at du er hele 34 uker på vei, tiden flyr! Jeg er "bare" 23 uker på vei, går kjempe fint her også. Håper du snart får svar på hvordan fødselen/ks blir så du slipper å gå å lure.

Her ligger lille-gutt på tvers, men det bekymrer meg ikke særlig for det er så lenge til fødselen enda at han kan snu seg mange ganger innen det blir trangt.

Lykke til videre med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...