Gå til innhold

Bryllupsbutikken.no ARGH!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte bilpyntesett og 2 "bestman" krus der for over en mnd siden. Ting tok tid og jeg sendte en mail i for i gårs for å etterlyse varene. Da fikk jeg mail tilbake om at de var utsolgt for krusene....

Og det sier de først nå?! Bryllupet er om et par uker...

Skikkelig irriterende og dårlig service...

Men de har sendt meg bil pynte settet da... Og da er det porto på 149 kr! Kun for noen tyllremser og "nygift" klistremerker...

 

Veit ikke om jeg kommer til å hente ut pakka en gang jeg.. Syns liksom det er litt drøyt å betale 150 i porto for en liten pakke som i utgangspunktet koster 299.-

 

De sa de kunne sende meg krusene porofritt når de fikk igjen, men de viste ikke når...... Trenger de nå, ikke om 1 mnd...

 

Dårlig service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du burde bestille på e-bay! mye billigere og får det like fort som hvis du bestiller fra norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det trenger jeg ikke for hvis jeg går på posten uten å hente ut pakken så sender de den bare i retur hvis jeg sier det. Har i allefall funka før. Eller så lar jeg bare pakken ligge der i 14 dager for da sender posten den automatisk i retur.... Gidder IKKE å hente den ut altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det at posten sender pakken i retur etter 14 dager, eller at du kan gå å gi beskjed om at de bare kan sende den i retur med en gang. Men........ det som skjer er at firmaet som mottar pakken i retur sender deg en regning og den kan ofte være veldig høy. Noen venter til neste gang du bestiller å plusser på beløpet på neste faktura. Det står ofte på nettsidene hva de tar for uavhentet pakker. Noen tar ingenting, andre tar 70,- mens noen tar opp til 300,- Ville nok vært lurt å sjekke for det kan lønne seg å ta ut pakken, benytte seg av retur retten å sende den selv fordi det ofte kan bli mye billigere enn gebyret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Bare å styre unna bryllupsbutikken.no Har kjempedårlig erfaring med de. Det finnes for mange andre bra aktører til at det er ok å drive slik de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...