Gå til innhold

Begynnelsen av september...


Sommerfugl78

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har termin 5. september, og har fått plass på Bærum. Jeg bor i Oslo, men det var ikke plass til meg her :o)

 

Førstegangsfødende, så vet ikke hva jeg går til....

 

Er det noen flere som skal føde på Bærum i beg. av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skal føde der. Termin 12. sept, men håper babyen kommer litt før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg fødte på Bærum i fjor sommer, og det var en kjempeflott opplevelse! De jordmødrene jeg hadde var flinke og rolige, jeg følte meg i trygge hender. Det var med en hyggelig jordmorstudent på fødselen som assisterte jordmor.

 

Som smertelindring valgte jeg akupunktur/dusj i starten, deretter på fødestuen lystgass og epidural. Det var virkelig bra. Epidural må være Guds gave til kvinnen...håper dere får tatt det hvis dere ønsker det! Hos meg fikk den heller ingen bivirkninger eller effekter på fødselen.

 

Spør gjerne hvis det er noe dere lurer på, jeg kommer tilbake hit og sjekker om det er spørsmål om en stund. Og LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jag fick heller ingen plats i Oslo. Har termin nån gång mellan den 2:a och den 9:de. Fundrerar på att føda på ABC på Ullevål men vet inte om jag vågar ta chansen utan bedøving... Verkar som att det ær bra på Bærum iaf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har fått plass på Bærum, har termin den 29 september. Har allerede vært innlagt i to dager, på gynekologisk poliklnikk pga masse oppkast og kvalme, og der var de i alle fall kjempekoselige og hjelpsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei, jeg har termin samme dag som deg og skal føde på Bærum sykehus. For meg så blir det antageligvis keisersnitt og da tar de det 10 til 14 dager før. Ellers så virker de veldig hyggelige på Bærum - så jeg gruer meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...