Gå til innhold

Vi venter nr 2:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Her er det veldig stille ser jeg, men satser på at noen er innom av og til. Ville bare dele nyheten med dere om at vi skal ha en baby til. Gleder oss veldig! Terminen er foreløpig 3. desember, så det blir vinterbarn nok en gang for oss. Jeg er i fin form nå, men har vært ganske dårlig i starten. Godt de første ukene er over.

 

Vi har forresten også kjøpt rekkehus, på Refstad, så det blir ikke så langt unna.Vi vurderte også Kamomille på Lambertseter, men det ble for lenge å vente for oss. Gratulerer til deg, Marit!

 

Klem Åsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!! Så koselig med en liten lillebror eller søster, Nå ble jeg glad på deres vegne.

 

Jeg har hørt rykter om huskjøpet. Har dere flyttet allerede?Jeg skjønte at dere skulle pusse opp endel. MEN- nå ble jeg skuffet. Jeg visste ikke at dere hadde vurdert Kamomille. Tenk så koselig å ha dere som naboer da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha begge to! Koslig at noen fortsatt er innom her av og til.

 

Det hadde vært supert å ha dere som naboer, Marit, så det var nesten jeg angret litt da jeg hørte dere hadde kjøpt i Kamomille. Det blir helt sikkert veldig bra å bo der, planløsningene på husene var jo ganske perfekte. Det blir gøy å se dem ferdige!

 

Vi flytter om to uker og gleder oss til å komme i større bolig. Ikke minst gleder vi oss til hage:)

 

Klem, Åsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Joda, det er visst noen inne her av og til, men nå for tiden ser det ut til at den største aktiviteten til oktober03klubben er på Facebook...

 

Nyt finværet midt oppi flytting og sånt, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :-) og gratulerer med nytt hus!

 

Guro er 1 år i morgen! En liten turbo som løper(har sluttet å gå det går for sakte :-) hun er fremdeles hårløs og har nettopp fåt to tenner (de kom etter at hun begynte å gå).

 

Blir det ikke noe treff før forslår jeg treff i hagen våres i september som i fjor.

 

Camilla og Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig!! Gratulerer så mye med både baby i magen og nytt hus!!!

 

Vi bare MÅ ha treff om ikke så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...