Gå til innhold

hva er d søteste et barn har sagt til deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver kveld når jeg legger sønnen min på snart 2 år,sier han `natta klumpen.Glad i deg` verdens skjønneste gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Du er verdens beste vennen min !!!" sa min 2.5 årige sønn. Ellers så går det mykje i "Du er så søøte !" til meg. Det smeltar iallefall mitt mammahjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

eg hadde akkurat stått opp og komt ut fra badet, trøtt, sliten og dårlig, var på denne tiden 10 uker. så sier min 4 år gamle nevø, "så fin du er tante" " eg har savna deg" :) då smelta eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå...söteste tråden!

 

Jeg smeltet godt da min lille gutt sa "fin mamma!" til meg da jeg pyntet meg da han var rundt 1-2 år.

 

Nå er han 3 år, og det morsomste han har gjort og sagt var å komme bak meg da jeg sto naken, studerte rumpa mi og sa "fin rumpe, mamma!" Da lo jeg lenge :)

 

Og for noen uker siden var vi i hans förste begravelse, man går ikke i så mange i sitt liv, til min samboers morfar. Vi hadde snakket og forklart litt om döden på forhånd, men jeg tror han bare ble mer forvirret. Han satt i kirka og hvisket " hysj" Jeg hörer morfar! Nå kommer morfar!" Og jeg sa at morfar lå inni kista og var död. " gå på skattejakt!!" sier han med store öyne.... og så begynte begravelsen... og han merket alvoret, jeg og samboer gråt og vår sönn begynte å tröste oss, han så på oss med alvorlige öyner, tok tak og ga oss verdens beste knuse klem, törket våre tårer og sa "..såså....såså..."

 

Han er verdens best gutt :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig søt tråd :):)

 

Niesen min på fem år kom bort til meg i går, så ser hun på meg med store, brune øyne og sier:

 

"Jeg elsker deg jeg. Jeg elsker deg så høyt. Jeg elsker deg så utrolig, inderlig høyt!"

 

 

Så satt jeg på bussen med nevøen min på snart tre år og han sier til meg med høy og kraftfull stemme:

 

"Jeg bare elsker pappaen min jeg. Jeg elsker han jeg, tante."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt hårfarge i håret, og surret rundt med plastfolie for å unngå drypping mens fargen trakk inn. Da jeg kom ut fra badet med håret fullt at gulbrun fargegugge inntullet i plastfolie, kommer det fra vår da 2 år gamle snuppe: "Åh, mamma, så fiiiin!". da skjønte jeg litt av hvert om barns kjærlighet til sine mødre, for jeg var IKKE fin egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hahahahaha... så artig! Blir nok litt av en sjarmør når han vokser opp:) Fint for din del om han har det fra pappan sin.... tydeligvis samme smak i allefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslelig tråd!

 

Det søteste jeg har fått høre kom fra en ukjent jente som var med barnehagen på bussen. Jeg skulle gå av på samme stopp som dem, da jeg ser hun snur seg, ser opp på meg, dulter venninna i siden og sier: "hu dama dær va kjæmpefin i ansikte!" Stooort pluss siden den eneste sminken jeg hadde på den dagen var litt mascara:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

di er bra å søte disse små :)

 

min datter på 4 hville jeg skulle prøve alle kjolene mine som jeg fant fram etter vi flyttet, da jeg prøvde en hvit kjole som ligner me den marylin monroe hadde sier hun: mamma du ser ut som ei prinsesse, å ka nydeli du e, vil du lån prinsessekrona mi:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 3, kan gå u av rommet og tilbake igjen, så får jeg en god klem og da hvisker hun "savnet deg,mamma"... Dette skjer titt og ofte og hun er så herlig når hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 3,5 år har sagt til meg over lenre tid nå :

Gla i deg, I love you og Elsker deg. Dette har kommet kjapt etterhverandre på kveldene. Men her om dag kom han ut fra lekerommet sitt og sa :

-Mamma, jeg er ikke glad i deg....

-Er du ikke glad i meg? Spørr jeg.

-Nei, jeg elsker deg!

Hælledussan, begynte nesten og grine jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jenta mi på 2 og ett halvtår ca. sier gla i dæ!

det er til å smelteav ja.blir glad og varm av det ja.enda når hun er snart 4 år.hun sier jo mange gode andre ting også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har litt mage, og ikke så veldig gla i den, sikkert noe 4 åringen min har fått med seg ( skamme meg) så sier han,: mamma, jeg er gla i magen din, husk det da! he, he, så søt vettu :)

Så er det jo datteren min da, jeg pleier å si når jeg legger dem : mamma elsker deg, så en dag sa hun jeg elsker deg mamma!!

De er så hærlige, barn er fantastiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ÅH! det er mange ting! Flere gode komplimenter fra barnehagebarna , som "glad i deg" , "hvor fin du er i dag" eller "hvor snill du er", men det beste er min 4åring som stadig kommer med gode... Igår sang han "mamma er så fin" på vei hjem fra barnehagen... Eller så kan han si hvor glad han er o meg, at han elsker meg... og så har han en forklaring på det "at når man er glad i skal man gi klem og når man elske noen skal man susse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag på jobb skulle jeg sette noen ting inn i oppvaskemaskinen, var vel bare to kopper og ett fat. så snur jeg meg, å der står denne søte lille jenten og ser på meg med store øyne mens hun utbryter: oi, det der var du flink til:)

smeltet hjertet mitt det ja:)

 

har også ett lite problem på jobben hvor en god del av barna kaller meg for mamma, noe som kan være ganske ubehagelig (selv om det er smigrende:). så en dag fant jeg en veldig fin måte og svare dem på etter å ha tenkt lenge på hvordan jeg skulle løse dette. så neste gang den ene av barna kommer bort og sier "du er mammaen min du" så sier jeg - jeg skulle veldig gjerne likt og vært mammaen din, men du har en annen kjempesnill mamma, og jeg tror nok du hadde savnet henne veldig hvis ikke hun skulle være mammaen din mer". da ser denne lille jenten på meg å fniser litt før hun sier "ja kanskje det, men jeg er fortsatt veldig glad i deg" og så kaster hun seg rundt halsen min. herlig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må skryte litt av veslejenta jeg også... hun er bare 19 mnd, sier ikke så mye, men ofte løper hun til meg, susser meg, klemmer meg og sier mmmmmmm! da smelter jeg fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireåringen min er utrolig flink til å gi komplimenter og si fine ting. Men dette tar kaka:

Vi var i en lekebutikk en dag, og jeg spurte frøkena hva hun ønsket seg til jul. Da fant hun noen klinkekuler som hun sa hun ønsket seg.

Senere samme dag kom hun krypende opp i fanget mitt og sa: "Jeg ønsker meg bare deg til jul, jeg. Da jeg var 1 år, ønsket jeg meg deg. Nei, da jeg var bitte bitte liten." "Mener du at du ønsket at du skulle få meg som mamma?" "Ja!" *smelt*

 

Toåringen skravler i vei og lærer selvsagt ved å gjenta mye av det vi sier. Når jeg legger ham, pleier jeg å si "Glad i deg", noe han da sier tilbake. Men her en kveld sa jeg "Mamma e glad i deg", og da kom det kjapt: "Mamma e glad i deg". *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når en jobber i barnehage får en høre så mye fint, Jeg hadde veldig dårlig råd en periode, en dag var det ei jente som sa: ååå så fin bukse du har sånn ønsker jeg meg. Deilig og høre når en ikke har kjøpt seg nye klær på nesten to år.. hehe

 

Har også jobbet med helt små barn i familiebarnehage, jobbet hjemme hos en familie, og en dag jeg kom sa gutten på nesten to år: Jinn Jinn jippi Jinn... Jeg heter Linn og han kalte meg Jinn. Mora sa også at når han vokna om morgenen pleide han å spørre etter meg, og hvis det var ukedag og mora sa Ja i dag kommer Linn, pleide hann og hoppe opp og ned i senga og klappe i hendene.. Smelt

 

Gutten min sa noe når han var 2-3 år, glad i magen din jeg mamma, den er god og myk som bolledeig, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

siden den dagen min lille ronja ble født har jeg alltid sagt -elsker deg jenta mi... vær dag. nå er ronja akkurat 3 år og en dag kom hun bort til meg, la armen rundt meg og sa< elsker deg mamma, du er jenta mi> *smelt* da, ble jeg rørt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebrorn min sa tel meg enn gang at eg mått legg meg på gålve oxo sku han hent enn blomster tel meg , sia eg va prinseesssa hannes:), han e 4 år . og han sett å sei I love you so much.. eg bi sjikkelig glad når han sei sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 3 år hadde kommet inn i senga vår tidlig på morgenen og jeg lå og så på henne mens hun sov. Plutselig åpner hun øynene, ser på meg og sier; "Jeg elsker å se deg når jeg våkner, mamma".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn sier så mye søtt! Jeg smelter hver dag for de mange gullkorna jeg får fra barna mine!;)

 

Da sønnen min skulle feire fireårsdagen sin, spurte jeg ham hvem han skulle invitere. " Jeg vil at Birk skal komme, fordi han har så pen mamma!" :) Det var så søtt...

 

Jenta mi på tre sier ofte til meg, god morgen lille mamma, så svarer jeg god morgen lille emma... Hun har kommet med det selv, og jeg syns det er så koselig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...