Gå til innhold

hva er d søteste et barn har sagt til deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lillegutt snart 2 sa 'ai låv ju mamma' til meg i forrige uke! skjønningen! (er halvt engelsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jenta mi sier søte og gode ting hver eneste dag, og smelter meg like så hver dag:)

Hun elsker å kose og klemme, og sier "glad i deg jeg mamma min", eller "du er så god du mamma min". Hun har også sagt "elsker deg jeg mamma" flere ganger. Hver dag stryker hun oss på kinnet, koser, nusser og klemmer.

Jeg hadde aldri trodd ett så lite menneske kunne vise så godt at hun er glad i mamma og pappa sin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

storesnuppen på 4 år kommer ofte krypende opp i senga om morgenen, smyger hendene rundt halsen min og sier "mamma , æ e så gla i dæ, heilt t værdensrommet å tilbake" da smelter mamman da...

 

og en dag så var han litt frustrert over lillebroren sin. " å Kristian, lille barnet mitt" da smila mamman godt ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

"Mamma du er jenta mi du",sa min 4 årige gutt her om dagen.

Da smeltet jeg.

 

Og så har jeg en da han kom i b.hagen her i vinter.

 

Jeg hadde hatt på han en halskrage før vi dro i b.hagen,og da vi kom inn døra sa jeg at han måtte ta av seg halsen.

 

Da kommer det fra min lillegutt: "Jammen, da faller hodet av da,mamma"

Gjett om jeg fikk latterkrampe!!!!!!!!!!!!!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har en veslevoksen 3-åring her i huset som kan komme med de utroligste fraser. Hun serverer alt i fra: Jeg elsker deg høyere enn himmelen Mamma og til "Mamma du har så fine og runde pupper" noe jeg nesten må le litt av når det jeg ser er noen halvslappe ammepupper som har gjordt nytten sin for 4 ammebarn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Min eldste, som da var 4 år:

"Mamma, jeg elsker deg. (Kysser meg på kinnet) En nuss for kjærligheten".

 

Lillebror på 2 til lekene (togbanen) i barnehagen da pappaen kom for å hente:

"Unnskyld meg, jeg må gå nå jeg."

 

Storebror når han ser lillebor på bilder eller ser at lillebror sover:

"Å, se så søt han er".

 

Julaften for storebror som da var 3 1/2:

Kl 20.00: småen, med ny hatt, holdt sabeltannteater for hele familien. Sang og koste seg.

Kl 21.00: Det ble foreslått at han skulle ta en brødskive i steden for kaker (siden han hadde spist godteri hele dagen og før kakene sto og brakk seg på do. Satte seg da på en krakk ved bordet og sa til besteforeldre og oldeforeldre: "det må jo være lov til å kose seg litt på julaften"

kl 23 samme kveld: "Jeg er ikke helt uniform" (Utslitt etter en aldeles fantastisk dag med høyt tempo.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig tråd :-)

 

Helt utrolig den over her! Da lo jeg godt!

 

Jeg og sønnen min (han er 2 år og og 9 mnd) var på langhelg hos bestemor denne helgen.

En av formiddagene tenkte han hardt før han så på bestemor og sa

"Du er gammel du bestemor." Vi kunne jo ikke akkurat motsi det, men da jeg spurte om jeg og var gammel svarte han

"Nei, du er mamma du. Fine mammaen min."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

sønnen min sier fine ting hver dag han:) idag når vi sto og lagde mat sa han: mamma, jeg er så stolt av deg jeg, at du lager så god mat til oss! men det er godt du har meg her da, for du rører alltid feil vei i sausen! han er 3 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg jobbet på en skole i en 2.klasse med ei jente som er autist, jeg smeltet når hun kom gående sammen med assistenten sin å sa lille venn og gav meg en klem. Samme jenta var også veldig opptatt av lyd så hun elsket å stå å gnisse i glidelåsen på jakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Min lille snuppe på 3 år, sier stadig at hun elsker meg "Mamma, jeg elsker deg", også vil hun hele tiden ha bekreftelse på at vi er bestevenner "Mamma, ikke sant vi er bestevenner?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

I sommer da jeg gikk høygravid var mammaen min her hos oss i en mnd. Mammaen min er rund og god, og veldig flott.

 

En dag sier treåringen "Bestemor, du har stor mage. Like stor som mamma sin."

 

Til/om meg har hun sagt "Pappa, æ og du har kjukkemaga. Nææææi, det e jo bære ho mamma som har kjukkemage!" Og så kom den herligste latteren i verden! :) Var heldigvis veldig gravid da også. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...