Gå til innhold

HER FÅR VI KEISERSNITT


SusyQ

Anbefalte innlegg

Fikk innvilget ks etter én samtale med overlege på Ullevål. Ha ekstrem fødselsangst og følte virkelig de tok meg på alvor fra første stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk KS på Rikshospitalet med nummer 2 etter akutt KS med nr 1. De var hyggelige og forståelsesfulle, og det var en fin prosess for å få det innvilget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er grunnen for dere som begrunner med: ønsker ilke vaginal fødsel?

Jeg har hatt flere keisersnitt uten å ha valgt det selv, og ville helst født normalt hvis jeg hadde kunnet..

Er jo det beste for mor og barn, og keisersnitt er jo en stor operasjon som kan innebære komplikasjoner!

Bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk tilbud om ks ved Sykehuset Østfold, men takket nei.

Heisann

Jeg og jenta mi ønsker et barn, hun har derimot hatt 2 utrivelige fødsler tidligere, samt att hun er operert for kreft og fjernet skjoldbuk-kjertelen, det gjør att hun må gå på hormontabletter, hun blir meget fort sliten og er redd hun ikke vil ha energi til fødselen, spørsmålet er selvsagt,, er det meget vansklig og få innvilget KS på et slikt grunnlag,, bor i Østfold... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk tilbud om ks ved Sykehuset Østfold, men takket nei.

Heisann

Jeg og jenta mi ønsker et barn, hun har derimot hatt 2 utrivelige fødsler tidligere, samt att hun er operert for kreft og fjernet skjoldbuk-kjertelen, det gjør att hun må gå på hormontabletter, hun blir meget fort sliten og er redd hun ikke vil ha energi til fødselen, spørsmålet er selvsagt,, er det meget vansklig og få innvilget KS på et slikt grunnlag,, bor i Østfold... 

 

Gurimalla,-nei det tror jeg ikke. Her var det jo mange argumenter hvis hun ønsker ks. Nå er jo ks generelt en større påkjenning for kroppen da, det er jo en stor operasjon.....Hva mener legen hennes er det beste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke pratet med legen enda, men vil gjøre det snarest, kan legen gi anbefaling til sykehus, vi vurderer også og kontakte jordmor for en samtale 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg fikk etter mye om og men innvilget KS på Rikshospitalet i dag. Vil ikke si jeg følte jeg ble hverken møtt ifht angsten min eller at legen "hørte" meg, men KS blir det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk IKKE innvilget på sykehuset i Østfold i 2014, og ble tvunget gjennom en vaginal fødsel selv etter mange samtaler med Morgenrøden og skriftlig klage på avgjørelsen. (Og nei det var IKKE rett avgjørelse tatt mot min vilje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...